Gecertificeerde partner voor inbraakpreventie, branddetectie, toegangssystemen, netwerkbekabeling.

Offerte aanvragen Service aanvragen

Meldkamer

512x512

Wilt u dat een alarm in uw bedrijf of woning direct wordt gesignaleerd, beoordeeld en opgevolgd? Kies dan voor koppeling met onze Nederlandse Veiligheidsdienst Groep meldkamer. Die vormt dan de 100% betrouwbare schakel tussen uw bedrijf of woning, en de personen/instanties die bij onraad actie moeten nemen.

Zie ook: Security View Smartbox - een slim kastje dat uw camera's verbindt met een meldkamer.

U kunt bij onze meldkamer kiezen uit verschillende diensten. Alles is maatwerk. Van registratie en afhandeling van inbraakmeldingen, tot gebouwautomatisering. Van een service- en calamiteitenlijn tot complete calamiteitenbeheersing. Het hele jaar door, 24 uur per dag.

Hoe werkt onze meldkamer?

In een meldkamer zitten centralisten dag en nacht klaar om het alarm direct op te volgen volgens een afgesproken protocol. Dit betekent vaak dat ze de verantwoordelijke binnen uw bedrijf bellen. Ook is het mogelijk om via de alarmcentrale een mobiele surveillant te sturen om poolshoogte te nemen. De alarmcentrale zorgt bij alle type meldingen voor professionele alarmopvolging.

Wat biedt de meldkamer van Telecom & Security Zeeland?

  • Snelle alarmopvolging, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar
  • Doormeldingen van brandmeldsystemen
  • Openen en sluiten op afstand met behulp van camera's, zie Securityview
  • Videoverificatie en indien gewenst doormeldingen naar de politiemeldkamer via Live View
  • 24 uurs bereikbaarheidsdiensten
  • Mobiele beveiliging van personen, ook mogelijk via een app op uw smartphone
  • Track & trace van voertuigen en verplaatsbare objecten